Sesja rozpoczęła się od powitania obecnych, w tym pracowników Urzędu Gminy, kierowników jednostek organizacyjnych oraz radnych i sołtysów. Niestety, nieobecni byli wójt i wicewójt gminy. Potwierdzono prawomocność obrad - 14 radnych było obecnych.
W związku z nieobecnością wójta, wycofano punkt dotyczący jego informacji z pracy między sesjami. Dodano natomiast punkt dotyczący uchwały w sprawie ustalenia statutu Zespołu Gospodarki Komunalnej w Obrazowie. Porządek obrad został przyjęty bez dalszych uwag.
Protokół był dostępny w Biurze Rady, a po braku uwag został przyjęty.
Przedstawiono sprawozdania z działalności poszczególnych komisji za 2024 rok:
Wszystkie sprawozdania zostały przyjęte przez radnych.
W punkcie dotyczącym uchwał przegłosowano następujące propozycje:
Pani kierownik Zespołu Gospodarki Komunalnej przekazała ważne informacje dotyczące weryfikacji przyłączeń wodociągowych oraz zasadności umów. Sołtys Lenarczyc zgłosił problem mieszkańców związany z brakiem kontenerów na odzież, które zostały usunięte bez wcześniejszego powiadomienia.
Sesja zakończyła się podziękowaniami dla wszystkich uczestników i prośbą o pozostanie na chwilę w sali.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.